Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tomay

o matko.................real


o matko cudnie jak woda z lichenia


o matko cudnie jak woda z lichenia


piekny rysunek jak zdjecie


necia .debesciara.................


miss mokrego podkoszulka................


piekny portret...jak zdjecie.............super


nie no jak to ishtar rysuje to rewelka...........


.....fantomas..................


bardzo dobry.........................


Prawdziwa cnota krytyk się nie boi


no wlasnie chodzi o to ze nikt tych moich bazgrolow nie chce kupic a co za tym idzie ogladac..a przeciez te rysunki som po to zeby je oceniac to na co te wonty panie artysto..nie spinej sie piniu..........


viva amelka


nic dodac ....do niczrgo sie nie przyczepiajac........


ale baba.........


ok.......barzo ok....................rzadko daje rewelke ale tera nima wyjscia


oczy zabawne ,,,,,,usta uciekly z pionu symetrii nosa..swiatlo cien jest ok ......ogolnie mnie sie widzi oprocz tych szczegolow wymienionycgh


nooooooooooooooooo......this bjutiful


dla mnie bomba


dobre w ryj.....najlepsze na tym portalu


dobre w ryj


no jest luz..na maxa.az mi poslady faluja ze szczescia..jest grubo i to spoko grubo


a gdzie dla mnie dedykacja,


lomatko polko jaka cyganicha , bazy wole sztynki i brunetki choc szybci bieleja na starosc , a orginalny blondynki zadko uswiadczysz.technika jak zwykle mirrelowata jest czerwone w planie , no jest tylko co ona tym paluchem sprawdza moze zupa byla za slona i tera tsa z siekaczem do dentychy leciec.


o tym ze jestes dobra juz wiesz albo napisali, ale o tym ze jestes rewelacyjna dowiedzialas sie dzis, po moim typie.............



1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt